ЖОГОРКУ ОКУУ ЖАЙЛАРЫНДА ДЕНЕ ТАРБИЯНЫ ОКУТУУНУН ЖАНА ТАРБИЯЛООНУН ТЕОРИЯЛЫК НЕГИЗДЕРИ

Авторы

  • Иманалиев Т.Т. Кыргыз мамлекети дене тарбия жана спорт академиясы
  • Сулайманов С.Э. К.Тыныстанов ат. Ысык-Көл мамлекеттик университети

Ключевые слова:

жогорку окуу жай, окутуучу, студент, окутуунун жана тарбиялоонун принциптери, дене тарбиялык көнүгүүлөр, метод, теория, практика.

Аннотация

Таалим-тарбиялоо усулдары менен камсыздалган жана жакшы уюштурулган түзүмдөрдүн жыйындысы, ыкмалары, так методикалык окутуу процессинин негиздери камтылган ЖОЖдордо студенттерге дене тарбия сабактарын киргизүүнүн ролу чоӊ. Макалада дене тарбиясын окутуунун теориясынын жана практикасынын негизги бөлүмдөрү ачылган: методика-практикалык жана окутуу-тарбиялоочулук. Тажрыйбалык-практикалык ыкмалар студенттердин кыймыл-аракет жөндөмдөрүнүн калыптанышында дене тарбиялык менен социалдык инсандык сапаттарынын өнүгүшүндө жана ишке ашырылышында чечүүчү ролду аткарат. ЖОЖдордо дене тарбияны окутуунун жана тарбиялоонун негизги принциптери баяндалат.

Библиографические ссылки

Виленский М.Я., Черняев В.В. Гуманитарные ориентиры физической культуры в подготовке специалистов // Педагогическое образование и наука, 2002, № 3. – С. 4-18.

Барченков И.С., Пеньковский Е.А. Теоретические и практические основы физического обучения и воспитания студентов. – М., 1996.

Деманов А.В. Краткий курс по предмету «Физическая культура» (методическое пособие). - М., 1995.

Мамытов А.М., Джанузаков К.Ч. Дене тарбия маданияты теориясы. Жалпы негиздери: Окуу куралы. – Б., 2019. – 168 б.

Мааткеримов Н.О., Сулайманов С.Э. О развитии рефлексивной компетентности будущего учителя // Архивариус. – Киев, 2016, № 8, часть II. – С. 40-43.

Загрузки

Опубликован

2022-08-01