СОЦИАЛДЫК ТАРМАКТАРДЫН ШАЙЛОО АЛДЫНДАГЫ ҮГҮТТӨӨДӨ КОЛДОНУЛУШУ
Ключевые слова:
социалдык тармактар, шайлоо алдындагы үгүттөөө, коммуникациялар, жекелештирүү, коомдук баракчалар, катуу модерациядан баш тартуу, максаттуу топ, шайлоо процесси, хэштег.Аннотация
Бул макала шайлоо алдындагы үгүттөө контекстинде социалдык тармактарды колдонуунун эффективдүүлүгүн жана тийгизген таасирин изилдөөгө арналган. Автор социалдык медиа платформалары аркылуу саясий талапкерлердин шайлоочулар менен өз ара аракеттенүүсүнүн ар кандай багыттарына көңүл бурат. Онлайн коммуникациялардын таасири, үгүттөө материалдарынын формасы жана мазмуну, ошондой эле санариптик технологияларды колдонуу менен шайлоочуларды мобилизациялоо жолдору талданат.
Библиографические ссылки
Howard, P. N., & Hussain, M. M. (2013). “Democracy’s Fourth Wave?: Digital Media and the Arab Spring.” Oxford University Press.
Kreiss, D. (2016). “Seizing the Moment: The Presidential Campaigns’ Use of Twitter During the 2012 Electoral Cycle.” New Media & Society, 18(2), 282-299.
Wilson, A. (2015). “Ukraine Crisis: What It Means for the West.” Yale University Press.
Ист.: https://24.kg/vlast/167428_vyiboryi-2020_polzovateli_sotssetey_ vyikladyivayut_foto_ivideo_snarusheniyami/