Көнүктүрүүчү психологиялык-педагогикалык практиканын программасын окутуунун на- тыйжалары контекстинде иштеп чыгуу

Авторы

  • Анаркан Джалиловна Аттокурова
  • Дилзатбек Жолдошбаев

Ключевые слова:

физика-математикалык билим берүү, билим берүү программасы, окутуунун натыйжалары, көнүктүрүүчү психологиялык-педагогикалык практика, көнүктүрүүчү психологиялык-педагогикалык практика боюнча окутуунун натыйжалары

Аннотация

Макалада “Физика-математикалык билим берүү” бакалаврдык билим берүү программасында пландалган көнүктүрүүчү психологиялык-педагогикалык практиканын программасы аталган программаны окутуунун натыйжаларына негизделип иштелип чыкты. Көнүктүрүүчү психологиялык-педагогикалык практика боюнча окутуунун натыйжалары билим берүү программасынын максатын жана аны окутуунун натыйжаларын камсыз кыла тургандай контекстте долбоорлонду. Көнүктүрүүчү психологиялык-педагогикалык практиканын этаптары, мазмуну, иштин түрлөрү, бөлүнгөн сааты жана учурдагы текшерүүнүн формалары сунушталды.

Библиографические ссылки

Бакалавр окуу формасындагы студенттердин педагогикалык практикасынын программасы. - Ош, 2015.

Государственный образовательный стандарт высшего профессионального образования. Направление: 550200 Физико-математическое образование. Квалификация: Бакалавр. – Бишкек, 2021.

Ош мамлекеттик университетинин студенттеринин педагогикалык практикаларын өткөрүү боюнча Жобо. – Ош, 2019.

Профессиональный стандарт «Педагогический работник (учитель, педагог) обще-образовательной организации». Утв. приказом МО и Н КР №1269/1 от 27 июня 2022 года.

Положение ОшГУ «Об организации учебного процесса на основе кредитной технологии обучения (ECTS)». - Ош, 2012.

Соснин Н.В. Содержание компетентностно-ориентированного обучения: проблема трансляции компетенций //Вестник ФГАОУ ВПО «Сибирский федеральный университет». - 2015. № 1 (48). –С. 126-138.

Загрузки

Опубликован

2024-06-03