УЧУРДАГЫ ТАРЫХЫЙ БИЛИМ БЕРҮҮНҮН МАКСАТЫ

Авторы

  • Жолдошева Анара Аттокуровна, Шарипова Роза Зулуновна

Ключевые слова:

мектеп, билим берүү, окуучу, тарых, ой жүгүртүү,сабак, тарбиялоо

Аннотация

XXI кылымдын башы билим берүү системасы үчүн чоң өзгөрүүлөрдү алып келди. Глобализация, технологиялардын өнүгүүсү жана маалыматка жеткиликтүүлүк мектептик билим берүүнүн, анын ичинде тарых сабагынын мазмунуна жана методологиясына олуттуу таасирин тийгизди. Бул макалада XXI кылымдын башында мектептик тарыхый билим берүүнүн өзгөчөлүктөрү, кыйынчылыктары жана келечеги талкууланат. Тарых сабагы коомдун маданий мурасын сактоо, окуучулардын критикалык ой жүгүртүүсүн өнүктүрүү жана өз улутунун тамырларын түшүнүү үчүн маанилүү. XXI кылымда тарыхый билим берүү глобалдык көз караштарды калыптандыруу менен, маданияттар аралык түшүнүшүүнү өрчүтүүгө чоң салым кошот. Тарых аркылуу окуучулар өзүнүн маданиятына, улуттук жана жалпы адамзаттык баалуулуктарга көз карашын калыптандырат. Алар тарыхый окуяларды сын көз караш менен карап, алардын себептери жана натыйжаларына анализ жүргүзүүгө үйрөнүшөт.

Библиографические ссылки

Гулыга А.В. Искусство истории. - М.: 1980. -29-30-б.

Жыргалбекова Г.К. Тарыхты окутуунун методикасы Б.2010.

КинкульМарк Блок. Апалогия истории

Шапоринский С.А. Образование и научные знания. М. 1981

Загрузки

Опубликован

2025-08-20