МААЛЫМАТТЫК КООМДУН МАДАНИЯТЫ. САЯСИЙ КОММУНИКАЦИЯНЫН ТЕОРИЯЛЫК БАЯНДАМАСЫ
Ключевые слова:
маалыматтык коом, санариптик сабаттуулук, массалык коммуникация, саясий коммуникация, медиа маданият, жарандык активдүүлүк, коммуникацияны изилдөө, фрейминг, медиа.Аннотация
Макалада коммуникация саясат таануучулардын, социологдордун,
филологдордун, маданият таануучулардын, психологдордун, тарыхчылардын жана
кибернетиктердин жана башка илимпоздордун ишмердүүлүгүнүн негизин түзгөн
маалыматтык коом маселеси каралат. Ой жүгүртүү мүмкүнчүлүгү авторду алар жөнүндө
«коммуникациялык изилдөөлөрдүн таасир зонасына кирген дисциплиналар» деп айтууга
түртөт. Ошондуктан, мисалы, эки баштапкы түшүнүктүн - коом менен маалыматтын
кесилишинин негизинде гана пайда болгон «маалыматтык коом» түшүнүгүнүн пайда
болушунда таң калыштуу эч нерсе жок.
Библиографические ссылки
См., например: Гутнер Б.Г., Огурцов А.П. Дискурс // Новая философская энциклопедия: в 4 т. Том 1: А -Д/Ин-т философии РАН, Нац. Общ.-научн. Фонд; Научно-ред.
Совет: преде. B.C. Степин, заместители преде: А.А. Гусейнов, Г.Ю. Семигин, уч.
Секр. А.П. Огурцов. М.: Мысль, 2000. С. 670 - 671.
См.: Фуко М. Археология знания. К.: Ника-Центр, 1996.
“Propaganda Technique in the World War” by Harold D. Lasswell (1927) С. 5
“The Theory and Practice of Political Communication Research” edited by Jesper Strömbäck and Lynda Lee Kaid (2008) С. 374.
Таранов П.Приемы влияние на людей – М.2002- С. 301
Мухтаров М. диссертация «Политический маркетинг в Кыргызской Республике»
Шварценберг Р.Ж. 1992. Политическая социология (пер. с фр.). Ч. III. М. 341