СОЦИАЛДЫК ТАРМАКТАР ММКнын ЗАМАНБАП ТҮРҮ КАТАРЫ
Ключевые слова:
массалык маалымат каражаттары, медиа чөйрө, социалдык тармак, сөз эркиндиги, маалымат коопсуздугу, маалымат каражаттары, гибриддик системалар.Аннотация
Макалада социалдык тармактар массалык маалымат каражаттарынын заманбап түрү катары каралат. Социалдык тармактар адм турмушунда ролу өсүп баратканы
баяндалат. Ошондой эле социалдык тармактар классификацияланып, анын ар бир түрүнө
мүнөздөмө берилет. Медиа тармактагы тенденциялар, өзгөчолүктөрү, мүнөздүү белгилерине кеңири токтолушкан. Бизнес үчүн түзүлгөн медиа менен, коомдун маалыматтык талабын
аткаруу үчүн түзүлгөн соцтармактарга өз-өзүнчө мүнөздөмө берилет. Жалпылап алганда
социалдык тармактар коомдогу болуп жаткан процессттердин ажырагыс бөлүгү болуп калганы таасын белгиленет.
Библиографические ссылки
Социальные сети и конфликты с работниками. Анализ судебных споров. Клерк. Дата
обращения: 6 августа 2020. Архивировано 26 июля 2021 года.
«Столько злости, желчи и зависти». Победительницы конкурса «Мисс Россия» о травле
в соцсетях. Дата обращения: 19 апреля 2016. Архивировано 19 апреля 2016 года.
Россия в социальных сетях: какой ущерб от виртуальной жизни? ТАСС. Дата обращения: 26 февраля 2017. Архивировано 31 декабря 2016 г
Ч.М.Сыдыкбаев, Н.С.Ысырайылова Азыркы коомдогу массалык-маалымат каражаттарынын ролу. УИАнын Жарчысы. 2020-ж №2.
Ч.М.Сыдыкбаев, Н.С.Ысырайылова Идеологиялык өксүк. УИАнын Жарчысы. 2021-ж
№3.
Группы смерти (18+). Дата обращения: 24 сентября 2019. Архивировано 19 мая 2016
года.
Пять главных вопросов к материалу «Новой газеты» о подростковых суицидах. Дата
обращения: 24 сентября 2019. Архивировано 9 апреля 2019 года.
Треть пропагандирующих суицид интернет-страниц пришлась на «ВКонтакте». Lenta.
ru (16 мая 2016). Дата обращения: 26 февраля 2017. Архивировано 21 декабря 2016 года.
Путин подписал закон об уголовной ответственности за создание «групп смерти» Архивная копия от 29 июня 2017 на Wayback Machine // Интерфакс, 07.06. 2017.
Pavel Durov. DLD Conference. Дата обращения: 16 мая 2018. Архивировано 16 мая 2018
года.
Лавренчук Е. А.. Аутопойезис социальных сетей в интернет-пространстве : диссертация. — М., 2011.
12.Boyd, D. and Ellison, N. Social Network Sites: Definition, History, and Scholarship (англ.)//
Journal of Computer-Mediated Communication. — 2007. — Vol. 13, no. 1. — P. 210—
— ISSN 10836101. — doi:10.1111/j.1083-6101.2007.00393.x.
Ефимов Е. Г., Кузнецов А. А.. Виды кризисного потенциала социальных сетей как региональных социально-экономических систем. — Волгоград : ФГОУ ВПО ВАГС, 2011. —
С. 144—145. — ISBN 978-5-7786-0419-3.
Наталия Ермолова. Продвижение бизнеса в социальных сетях Facebook, Twitter,
Google+. — М.: Альпина Паблишер, 2013. — 357 с. — ISBN 978-5-9614-2280-1.
Социальные сети и виртуальные сетевые сообщества / отв. ред. Верченов Л. Н., Ефременко Д. В., Тищенко В. И. — М.: ИНИОН РАН, 2013. — 360 с. — ISBN 978-5-248-
-1.
Ефимов Е.Г. Социальные Интернет-сети (методология и практика исследования). —
Волгоград: Волгоградское научное издательство, 2015. — 168 с. — ISBN 978-5-00072-
-4.
Buchheit, Paul (founder of FriendFeed). An essay on the features that seem to define the social
network aspect of a product.