МЕДИЦИНАЛЫК ЖОГОРКУ МЕКТЕПТЕ «НОРМАЛДУУ ФИЗИОЛОГИЯ» САБАГЫН ОКУТУУНУН БАШТАПКЫ ЦИКЛИНДЕ PBL АКТИВДҮҮ ОКУУ МОДУЛУН КОЛДОНУУ
Ключевые слова:
активдүү окутуу методикасы, PBL, көйгөйгө негизделген окутуу, физиология.Аннотация
Көйгөйгө негизделген окутуу (PBL) окуучулар үчүн конструктивдүү, өз алдынча, биргелешкен жана контексттик окутуу үчүн абдан маанилүү. Бул макалада физиологияны окуунун баштапкы этабында 1-семестрдин студенттеринде жана физиологиянын негизги курсун бүтүргөн 2-семестрдин студенттеринде PBL колдонуу менен окуу циклинин салыштырма анализи берилген. Топтордогу динамиканы жана материалды өздөштүрүү процессин байкадык. Изилдөөнүн натыйжалары 2-семестрдин студенттеринде топтун динамикасы, өз алдынча окуу жана окуу натыйжаларынын ортосундагы оң корреляция башталгыч студенттерге караганда көбүрөөк байкаларын көрсөттү. Биздин натыйжалар окуу циклин реструктуризациялоого негиз берет, бул өзгөчө башталгыч студенттер үчүн PBLди өздөштүрүү үчүн маанилүү.
Библиографические ссылки
Servant-Miklos VF, Spliid CM. The construction of teaching roles at Aalborg university centre, 1970–1980.
Hist Educ 5130: 1–22, 2017. doi:10.1080/0046760X.2017.1360402.
Tas Y, Sungur S. The effect of problem-based learning on self-regulated learning: a review of literature. Croat
J Educ 14: 533–560, 2012.
Wirkala C, Kuhn D. Problem-based learning in k-12 education: is it effective and how does it achieve its
effects? Am Educ Res J 48: 1157–1186, 2011. doi:10.3102/0002831211419491.
Vekli GS, Cimer A. Designing computer assisted problem based learning environment in the subject of
endocrine system in human beings for high school biology. Proc Soc Behav Sci 47: 303–310, 2012. doi:10.1016/j.
sbspro.2012.06.655.
Wilder S. Impact of problem-based learning on academic achievement in high school: a systematic review.
Educ Rev 67: 414–435, 2015. doi:10.1080/00131911.2014.974511.
Hmelo-Silver C. Problem-based learning: what and how do students learn? Educ Psychol Rev 16: 235–266,
doi:10.1023/B: EDPR.0000034022.16470.f3.
Walker A, Leary H. A problem based learning meta analysis: differences across problem types, implementation
types, disciplines, and assessment levels. Interdiscip J Probl Learn. 3: 6–28, 2009. doi:10.7771/1541-5015.1061.
Schmidt HG, Rotgans JI, Yew EH. The process of problem-based learning: what works and why. Med Educ.
: 792–806, 2011. doi:10.1111/j.1365-2923.2011.04035.x.