ДҮЙНӨНҮН ФИЗИКАЛЫК СҮРӨТТӨЛҮШҮН ТҮЗҮМДҮК БИРИМДҮҮЛҮГҮН ОКУТУУ ЖОЛДОРУ
Ключевые слова:
физика, дүйнөнүн илимий сүрөттөлүшү, ДФС, анын түзүмү жана функциялары, ДФСны окутуунун усулдугу, таанып билүүнү эмприкалык менен теориялык деӊгээлдери., физика, научная картина мира, ФКМ, ее структура и функции, методика изучение ФКМ, эмпирический и теоретический уровни познания.Аннотация
Макалада авторлор тарабынан методологиялык жоболордун системасында негизделген дүйнөнүн физикалык сүрөттөлүшүнүн түзүмдүк биримдүүлүгү принцибин формировкалоого аракет жасалды. Физикалык илимде жаӊы пайдубалдуу жыйынтыктарга окумуштуулардын жетишүүсү, дүйнөнүн илимий сүрөттөлүшүн алмаштырууга алып келет. Дүйнөнүн физикалык сүрөттөлүшүн окутуу методикасын жетилтүү максатында анын системалаштырылып, түшүндүрүүчү, эвристикалык жана маалыматтык функциялары каралган.
Библиографические ссылки
Планк М. Единство физической картина мира. – М.: Наука, 1966. – 287 с.
Эйнштейн А. Собрание научных трудов. Том 3. – М.: Наука 1967. – 632 с.
Фейнман Р. Характер физических законов. – М.: 1987.
Кун Т.С. Структура научных революции. – М., 2003.
Блохинцев Д.И. Труды по методологическим проблемам физики. –М.: Издательство МГУ, 1993. – 289 с..
Кабардин О.Ф. Методы научного познания и физическая картина мира // Физика в школе. 2001, № 42. – С. 3-10.
Тесля Н.А. Дидактическое особенности становления и развития представлений о физической картине мира в школьной учебной книге: Дисс. …канд. пед. наук. – Ростов-на-До-ну, 2009. – 155 с.
Кузнецов В.Ю. Единство мира в поснеклассическую эпоху // Вопросы философии, 2014, № 2. – С.150-160.