ДИСТАНТТЫК ОКУТУУДА ВИРТУАЛДЫК САБАКТЫН АЙРЫМ СУРООЛОРУ ЖАНА АСПЕКТИЛЕРИ

Авторы

  • Бакытбек Теңирбергенович Тултуков К.Тыныстанов атындагы Ысык-Көл мамлекеттик университети
  • Майрам Сабырбековна Шергазиева К.Тыныстанов атындагы Ысык-Көл мамлекеттик университети
  • Аида Бейшенбековна Садырбаева К.Тыныстанов атындагы Ысык-Көл мамлекеттик университети

Ключевые слова:

дистанттык билим берүү, Д.Колба модели, онлайн сабактар, окутуу форматы, полев.

Аннотация

Макалада дистанттык билим берүүдө окутуу жана колдонуу боюнча изилдөө модели сунушталат. Ой жүгүртүүнүн жана практикалык иш-аракеттердин ар кандай түрлөрү менен студенттердин билим берүү процессин кабылдоосун мүнөздөө маселелери каралат. Авторлор Д.Колбдун теориясына ылайык билим берүү процессинин баскычтарын талдап, алардын дистанттык билим берүүдө колдонулушунун өзгөчөлүктөрүн карашат. Кесиптик чөйрөдө окуу процесси татаал жана натыйжага көптөгөн факторлор таасир этет. Окуу стилдери жана окутуу стратегиялары бул түшүнүктөрдү билебизби же билбейбизби, көз карандысыздыкта окутуунун натыйжалуулугуна жана сапатына олуттуу таасир этет. Демек, бул маалыматты натыйжалуу онлайн окутууну куруу үчүн билип туруп колдоно алышыңыз үчүн, алар жөнүндө түшүнүккө ээ болгонуңуз оң. Бул ыкманы колдонуу аралыктан билим берүү процессин жеңилдетип, билим берүүнүн сапатын жакшыртат.

Библиографические ссылки

Вайндорф-Сысоева М. Е., Грязнова Т. С., Шитова В. А., «Методика дистанционного обучения». –М.: 2019 г.

О.В.Мерецков «Создание электронного курса своими руками», учебное пособие, -М.: 2020 г.

https://www.youtube.com/watch?v=AZKsmuKZgt0&t=308s

https://info-comp.ru/how-to-conduct-an-online-lesson

https://www.ispring.ru/elearning-insights/kak-sdelat-videourok-v-ofise

Загрузки

Опубликован

2022-08-21